INSPECTORATUL
ŞCOLAR JUDEŢEAN TIMIŞ
ŞCOALA
GIMNAZIALA IOHANISFELD
Nr. 1784/
02.10.2015
RAPORT GENERAL
PRIVIND STAREA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI ÎN UNITATEA ŞCOLARĂ
AN SCOLAR 2014-
2015
- DATE DE IDENTIFICARE
Denumirea unnităţii şcolare cu
personalitate juridică : Şcoala Gimnaziala Iohanisfeld
Structuri: - Şcoala Gimnaziala Otelec
-
GPN Iohanisfeld
-
GPN Otelec
Localitatea / Judeţ: Iohanisfeld
/ Timiş
Adresa: Iohanisfeld 101-102
Cod poştal:307446
CIF: 29078539
Telefon/fax:0256/232852
E-mail:scoalaionel@yahoo.com
Niveluri de învăţământ:
preşcolar/ primar/ gimnazial
- INFORMAŢII PRIVIND EFECTIVUL
DE ELEVI:
La nivelul preşcolar au
funcţionat 2 grupe de copii, grupe combinate, cu număr de 25 preşcolari conduşi
de o educatoare, la Grădiniţa cu program normal Iohanisfeld şi o grupă
combinată, cu 23 copii la Grădiniţa cu program normal Otelec, în limba
maghiară.
La ciclul primar au frecventat
cursurile un număr de 54 elevi, în 3 clase, forma de învăţământ fiind de zi, la
secţia română şi un număr de 17 elevi la secţia maghiară, 2 clase simultan.
La ciclul gimnazial au fost
şcolarizaţi un număr de 65 elevi, din care toţi la cursul de zi, în 4 clase şi
o clasă simultan V-VIII la secţia maghiară, cu 10 elevi.
Limba de predare la toate
nivelurile este limba română la Şcoala cu cls. I – VIII Iohanisfeld şi limba
maghiară la ştructură Şcoala cu cls. I – VIII Otelec.
- INFORMAŢII PRIVIND RESURSELE
UMANE
C1.
Unitatea de învăţământ a fost condusă de către
director numit prin decizia ISJT nr. 432/117 DIN 27.08.2015, emisă de ISJ Timiş, d-na Pop Maria, având gradul
didactic I, cu o vechime de 32 de ani, având norma de bază la Şcoala Gimnaziala
Iohanisfeld.
C2.
În
anul şcolar 2014-2015 au funcţionat la Şcoala Iohanisfeld un număr de 14 cardre
didactice:
·
La nivel preşcolar două cadre didactice,
titulare, la secţia română, d-na Cermure Monica, gr. Did. II şi la secţia
maghiară d-na Patakfalvi Tunde Emeşe, necalificată.
·
La nivelul primar un număr de 5 cadre didactice titulare:
- Marin Susana - învăţător, gr. Did.I – clasă simultan, cls.
a II-a - aIII-a;
- Toma Marinel – institutor,
gr.did. II – cls a IV-a;
- Bolbos Maria – institutor –
gr.I, cls P +I;
- Talpai Adela – profesor
învăţământ primar cls. III– IV , gr.II
- Meszaros Iudit Veronica –
educatoare, cls P + I + II;
- La gimnaziu:
-
Secoşan Marieta – profesor titular la catedra de fizică – chimie, gr. I,
diriginte la cls a VIII-a;
-
Cătană Camelia – profesor suplinitor calificat la catedra de matematică –
gr.I, diriginte la cls a V-a
-
Pop Andreea Lia – profesor suplinitor calificat, lb. română, definitivat,
diriginte cls. A VII-a;
-
Iova Adrian – profesor istorie, debutant;
-
Pop Maria – profesor titular la catedra de biologie- Ed.Tehnologică, gr.
Did. I
-
Toader Nicoleta – profesor geografie – debutant;
-
Bolbos Maria - profesor lb.engleză, PLO
-
Toma Marinel - profesor lb.engleză, PLO
-
Acsinte Alex – debutant, religie ortodoxa
-
Heinrich Iosif – debutant, relogie romano-catoloca
-
Balaton Zoltan – profesor pensionar calificat matematică, fizica si
necalificat lb. materna maghiara si biologie – Otelec
-
Dumitrescu Rodine – profesor calificat lb. română, debutant– Otelec
-
Balla Tamaş – peofesor calificat istorie, definitivat - Otelec
Ca vechime în muncă se observă o
repartiţie a cadrelor didactice ca : 7 debutanţi/suplinitori, 3 gr.did. I, gr.did. II, 5 cu definitivatul, 1 pensionar:
Cadre
didactice
|
Debutanti/
suplinitori
|
Grad didacticI
definitiv
|
Grad didacticII
II
|
Grad didactic
def.
I
|
Pensionari
|
Educatori - 2
|
-
|
-
|
2
|
-
|
-
|
Invatatori- 5
|
-
|
-
|
3
|
2
|
-
|
Profesori- 14
|
7
|
3
|
-
|
3
|
1
|
In anul scolar 2014-2015, Şcoala Gimnaziala
Iohanisfeld a functionat cu un numar total de 21,41norme, din care:
-
16,16
norme didactice,
-
0,75 norme didactic auxiliar
si
-
4,50 norme nedidactic, comparativ cu anul scolar 2013-2014,
cand la nivelul scolii a existat un
numar
de norme total 22,41:
-
Gradatii
de
merit: 1 cadru
diactic:
Pop Maria
-
Sanctiuni disciplinare: 1 cadru didactic: Toma Marinel
Personalul didactic auxiliar este
normat cu 0,25 norme – secretar şi 0,25 norme bibliotecar, si 0,25 norme
contabil, gradul de acoperire in acest sens fiind de 100%.
Personalul didactic administrativ
este în număr de 4,50 norme, respectiv 2,00 norme pentru îngrijitori, 2 norme
pentru fochist şi 0,50 norme pentru muncitor cu atribuţii de şofer microbuz.
Spaţiile şcolare se găsesc în
două localităţi: Iohanisfeld şi Otelec. Sunt bine repartizate pe activităţi, un
număr de 8 săli de clasă, un laborator de informatică, sală de bibliotecă,
cancelarie, direcţiune, secretariat, săli de clasă la grădiniţă şi grupuri
sanitare în incintă, la Iohanisfeld şi la Otelec 5 săli de clasă, sală de
sport, laborator de informatică, şi biologie, cancelarie, direcţiune. La Otelec
Grădiniţa este în locaţie diferită şi are încăperile bine structurate. Clădirile
dispun de coridoare şi holuri spaţioase, spaţii de depozitare şi separat de
clădiri, magazii de lemne.
Încălzirea se face cu combustibil
de tip solid, beneficiem de apă curentă, iluminatul se face natural şi electric
şi în dotare avem un teren de sport amenajat pentru fotbal, volei, alergări,
tenis, baschet la Iohanisfeld şi la Otelec sală de sport. De asemenea avem în
dotare materiale specific sportive diverse suficiente.
Resurse finaciare- buget local:
Situaţia
resurselor financiare, buget local, este prezentată în tabelul de mai jos,
pentru anul 2014, comparatv cu anul 2013, după cum urmează:
Specificaţii
/an bugetar
|
2013
|
2014
|
Salarii
|
545305
|
679574
|
Cheltuieli
materiale
|
113143,21
|
226329,34
|
Burse
|
5498
|
5317
|
Investiţii
|
-
|
-
|
Resurse finaciare- buget de stat:
Situaţia resurselor financiare, buget de stat, este
prezentată în tabelul de mai jos, pentru anul 2014, comparatv cu anul 2013,
după cum urmează:
Specificaţii
/an bugetar
|
2013
|
2014
|
Salarii
|
649
|
1049
|
Deplasări
|
380
|
542
|
Diferenţe carţi
|
3548,40
|
-
|
PARTEA A II-A
DESCRIEREA
ACTIVITĂŢILOR DE ÎMBUNĂTĂŢIRE A CALITĂŢII REALIZATE
Toate cadrele didactice au participat la
activităţi metodice organizate la nivel de şcoală. Patru cadre didactice au fost înscrise la
exmene de obţinere a gradelor didactice, respectiv: d-na Cermure Monica Sanda,
susţinut şi promovat Gr. did. II, d-nul Toma Marinel, Talpai Adela şi Meszaros
Iudit Veronica au continuat procedura pentru obtinerea gr. did. I. D-na Toader
Nicoleta nu a obţinut definitivarea în învatamant. Profesor de religie ortodoxă
Acsinte Alex este înscris la doctorat.
Prin
Agenda culturală am derulat un număr de 3 proiecte cultural- sportiv –
educative, în şcoală s-au desfăsurat mai
multe concursuri cu premii. Elevii şcolii îndrumaţi de cadrele didactice au
participat la concursuri şi simpozioane:
Nr. crt.
|
Numele elevului
|
Clasa
|
Profesor coordonator
|
Concurs
|
Premiu/
Punctaj
|
1.
|
Dogendorf Patricia
Burghelea Casian
|
aVIII-a
|
Secosan Marieta
|
Simpozion: Fizica si stiintele naturii
|
Mentiune
|
2.
|
Gherghel Ionut
Obreja Florin
|
a VII-a
|
Toader Nicoleta
|
Simpozion: Fizica si societatea
|
Mentiune
|
3.
|
Dogendorf Patricia
|
aVIII-a
|
Secosan Marieta
Acsinte Alex
|
Concurs de pictura religioasa ,, Invierea
Domnului”
|
Premiul II
|
4.
|
Obreja Roxana
|
a II-a
|
Marin Susana
|
Concurs de pictura religioasa ,, Invierea
Domnului”
|
Diploma de participare
|
5.
|
Marita Teodora
|
|
Bolbos Maria
|
Concurs de pictura religioasa ,, Invierea
Domnului” Calitatea sporită
a mediului, reflectată în peisaje bine conservate şi în absenţa poluării
factorilor de mediu (aer, apă, sol, vegetaţie, faună)
|
Premiul II
|
6.
|
Bacau Andreea
|
a VII-a
|
Marin Susana
|
,,Fii jurnalist pentru o zi”
|
Premiul I
|
7.
|
Fechete Mihai
|
a VI-a
|
Marin Susana
|
,,Fii jurnalist pentru o zi”
|
Premiul I
|
8.
|
Dogendorf Patricia
|
a VIII-a
|
Pop Andreea, Acsinte Alex
|
Cultura si spiritualitate romaneasca
|
|
9.
|
Fechete Mihai
|
a VI-a
|
Pop Andreea, Acsinte Alex
|
Cultura si spiritualitate romaneasca
|
|
10.
|
Obreja Natalia
|
a V-a
|
Pop Andreea, Acsinte Alex
|
Cultura si spiritualitate romaneasca
|
|
11.
|
Gherghel Ionut
|
a VII-a
|
Pop Andreea, Acsinte Alex
|
Cultura si spiritualitate romaneasca
|
|
12.
|
Tius Sanziana
|
a V-a
|
Secosan Marieta
|
Concurs Interjudetean de Arta Plastica ,,
Arlechinul”
|
Premiul
I
|
13.
|
Zurma Darius
|
a VI-a
|
Secosan Marieta
|
Premiul III
|
|
14.
|
Chincisan Iasmina
|
a VII-a
|
Secosan Marieta
|
Premiul
II
|
|
15.
|
Dogendorf Patricia
|
a VIII-a
|
Secosan Marieta
|
Premiul
I
|
|
16.
|
Iftime Denisa
|
Cls. I
|
Bolbos Maria
|
Premiul III
|
|
17.
|
Marita Teodora
|
Premiul
II
|
|||
18.
|
Purja Andreea
|
a II-a
|
Marin Susana
|
Mentiune
|
In acest an scolar am
desfasurat multe activitati extracurriculare, 3 au fost cofinantate de CJ Timis . La activitatile extracurriculare au fost implicate
toate cadrele didactice din scoala si toti elevii scolii.
Activitatile
extracurriculare desfasurate in acest semestru au fost:
- ” Incă o mutare şi ...şah mat!” sustinuta de D-na Director
Pop Maria in colaborare cu Prof. Balla Tamas de la Scoala Gimnaziala
Otelec in luna Septembrie 2014, activitate cofinantata de CJ. Timis.
Activitate foarte reusita, elevii au participat cu
interes, au colaborat bine intre ei,
concurenta intre clase a fost una constructiva, activitate care a fost
desfasurata sub forma unui concurs intre clase. Elevii au primit diplome si
premii
- „ Lumea vazuta de copii prin desen”, activitate cofinantata de CJ
Timis, sustinata de D-na prof. Pop Maria si Secosan Marieta. La aceasta
activitate au participat elevii pasionati de desen din scoala noastra.
Lucrarile elevilor au fost expuse pe holul mare al scolii timp de o luna
de zile. Cele mai bune lucrari au fost premiate.
- „Sarbatoarea Toamnei” sustinuta de prof. Camelia Catana in colaborare
cu dirigintii si invatatorii claselor P-VIII. Activitatea a fost foarte
reusita sustinuta in holul mare al scolii in prezenta tuturor elevilor , a
cadrelor didactice, a prescolarilor de la Gradinita Iohanisfeld si a
multor parinti care s-au implicat activ in reusita acestei activitati.
Dintre obiectivele activitatii amintim:
- cunoasterea schimbarilor ce au loc in natura
- activitatile realizare de om in acest anotimp: recoltarea, provizii
pentru iarna (gem, compot, zacusca, muraturi,etc)
- realizarea pe clase aunui stand cu preparate de toamna (cosuri cu
fructe si legume, borcane cu gemuri, compoturi, zacusca, muraturi, flori
de toamna)
- realizarea pe clasa a unor preparate din legume si fructe ( salate,
torturi, etc.)
- prezentarea de referate si compuneri, poezii si cantece cu tema
„Iarna”
- concurs de ghicitori cu tema „Iarna”
- concurs: Zana Toamnei (elevi P-IV)
Fiecare clasa si-a prezentat
„camara”-expozitia de legume, fructe, gemuri, etc. si au raspuns la intrebarile
puse de juriu si au prezentat programul pregatit pentru activitate, cantece,
poezii, ghicitori.
La sfarsitul activitatii a avut
loc parada : „Zana Toamna”.
La aceasta activitate cativa parinti
care au facut parte si din juriu, clasele castigatoare au primit diplome pentru
cele doua sectiuni.
- ”LA MULTI ANI ROMANIA”-responsabil prof. Toader
Nicoleta, prof. de Geografie ( Decembrie),prof. Bolbos Maria a desfasurat
cu clasa a P-I aceasta activitate la nivelul clasei.
S-au utilizat mijloacele tehnice existente in scoala videoproiector unde
elevii au vizionat un material istoric.
Elevii au fost indrumati de
d-na profesoara de geografie sa pregateasca un recital de poezie si cantece
patriotice, si o expozitie de desene pe tema evenimentului.
- “E VREMEA COLINDELOR” –responsabili: Marin Susana
, Catana Camelia , (17 Decembrie
2014)
Evenimentul s-a desfasurat
sub forma de serbari si reuniuni pe
clasa in prezenta parintilor si a cadrelor didactice.
S-a marcat semnificatia
evenimentelor, sarbatorile de Craciun si Anul Nou de catre fiecare invatator si
diriginte.
S-au derulat mai multe
momente artistice pe teme specifice evenimentelor sarbatorite: traditii si
obiceiuri de Craciun, clasa a VIII-a, colinde in limba romana , dansul
craciunitelor , (eleve de clasa a V-a si a VI-a) cantece de iarna, urari si
sorcove, scenete cu tema: “Povestea lui Mos
Craciun”.
Elevii au fost costumati
conform rolului din sceneta (Mos Craciun,spiridusi , craciunite, etc.), atat
elevii cat si parintii si cadrele didactice s-au bucurat de magia sarbatorilor
de iarna iar la sfarsitul evenimentului a venit Mos Craciun pentru toti copiii
care bineinteles au fost cuminti si ascultatori.
·
“Omagiu poetului National- Mihai Eminescu”-sustinut de
invatatori si diriginti in 15.01.2015 la nivelul fiecarei clase iar elevii
castigatori au participat la activitatea pe scoala organizata de prof. de Limba
si Literatura Romana Pop Andreea in 16.01.2015.
In cadrul
activitatii elevii s-au familiarizat cu date despre poetul national. In urma
prezentarii facute de d-na profesoara elevii au aflat cunostinte noi pe care
le-au valorizat intr-un concurs desfasurat pe grupe la care au participat elevi
din clasele V-VIII.
A doua parte a activitatii a constat intr-un
concurs de poezie unde elevii au recitat poezii de Mihai Eminescu. Elevii cu
cele mai mari punctaje au fost recompensati cu diplome si note in catalogul
personal al d-nei. Profesoare.
·
Activitatea cu tema “Mestesug si indemanare” s-a realizat
la nivelul unor clase (clasa a VI-a, cl a VII, cl. a VIII-ain luna Noiembrie
2014 s-au confectionat ornamente pentru pomul de iarna, etc si se va desfasura
la nivelul scolii la inceputul lunii martie cu ocazia martisorului si a unor
podoabe care vor fi daruite mamelor.
·
La nivelul ficarei clase s-au desfasurat activitatile
planificate de fiecare diriginte si invatator. Printre cele mai indragite de
copii au fost :
- »Radem, glumim si cu fructe ne hranim clasa a IV-a,
Inv. Toma Marinel;
- “Sunt mandru
ca sunt roman!”-24.01.2015 cl. II-III, inv. Marin Susana;
- Reuniunea
din Decembrie 2014 si” Bucuriile
iermii”, concurs de saniute-Ianuarie 2015 cl. a VI-a , diriginte
Pop Maria,
- “In asteptarea lui Mos Craciun-clasa P si I, prof.
Bolbos Maria;
- ”Eminescu nemuritor!” clasa a V-a, dir. Camelia
Catana;
- “Managementul emotiilorin conditii de examen!”,
clasa a VIII-a, (luna Otombrie), diriginte Marieta Secosan,
- “Am o clasa ca o floare” (in luna Septembrie) cl. a
VII-a, diriginta Pop Andreea.
·
“La multi ani, Mamico!”- serbare de 8 Martie (Clasele
P-IV au organizat serbari de ziua femeii iar clasele V-VIII au confectionat
martisoare si felicitari, a avut loc si un concurs cu tema :”Cel mai frumos
martisor!” la care elevii castigatori au primit diplome, clasa a V-a a avut o
activitate cu tema “ Cercei pentru mama!” unde toti elevii au confectionat
martisoare pentru mamele lor si bineinteles mamele au apreciat foarte mult si
au fost incantate de acest dar.
·
In luna Aprilie
Inv. Toma Marinel impreuna cu prof. Toader Nicoleta au organizat o excursie la
Orsova la care au participat elevi din clasele P-VIII, profesori insotitori Pop
Maria si Bolbos Maria.
·
In luna Mai Inv.
Bolbos Maria a organizat o excusie la CAZANELE DUNARII si alte obiective din
zona cu elevii din clasele P-V. Ambele excursii au fost
frumoase, elevii au fost entuziasmati si si-au incarcat bateriile.
·
“Mandru mi ‘ cantu si jocu !”- activitate
cofinantata de CJ Timis si consiliul Local Otelec in luna Iunie, serbare de
sfarsit de an scolar pregatita sub indrumarea d.nei inv. Marin Susana, inv.
Toma Marinel, Director Prof.Pop Maria,
inv. Bolbos Maria, Prof. Pop Andreea unde elevii scolii noastre, imbracati in
costume populare au cantat, au dansat, au
recitat poezii in grai banatean, au interpretat scenete in aplauzele parintilor
si ale invitatiilor. La activitate au fost invitate si scoliile din
localitatiile vecine care au participat cu drag si au prezentat la randul lor, dansuri populare si cantece
din banat. A avut loc si o parada a costumelor populare din Banat.
Cadrele didactice au participat la cursuri de formare,
dupa cum urmează:
În acest an şcolar, fiecare cadru didactic a fost îndrumat
spre tipul de formare continuă cel mai potrivit, raportat la nevoile
individuale şi la necesităţile şcolii.
S-a realizat prin participarea la
activităţile comisiilor metodice, a cercurilor pedagogice, la obţinerea
gradelor didactice, la cursuri de perfecţionare / formare.
Cadrele didactice au participat la
simpozioane, conferinte, mese rotunde, mobilitati, lucrari publicate,
consfatuiri semestriale, în anul scolar
2014-2015.
In acest an şcolar toate cadrele didactice au fost procupate de
perfectionare, au avut loc schimburi de experienta la nivelul comisiilor
metodice, cursuri de perfectionare :
-
Inv. Bolbos Maria
(curs pentru clasa pregatitoare in Septembrie 2014:
-
Director Prof. Pop
Maria si prof. Camelia Catana au participat la activitatea de informare “Ghidul
de utilizare in siguranta a Internet” in 17.01.2015 si 24.01.2015.
Unii colegi au avut inspectii
curente pentru obtinerea gradelor didactice :
-
Prof. Cermure Monica-prof. Educator-Invatator, inspectie
speciala pentru obtinerea gradului didactic II ;
-
înv. Talpai Adela şi educatoate Meszaros Iudit
Veronica inspectie speciala pentru obtinerea gradului didactic I ;
O mare
parte din cadrele didactice din scoala noastra s-au inscris la cursuri de
perfectionare care s-au desfasurat la Scoala Gimnaziala Uivar in Semestrul al
II-lea, la cursurile de formare profesionala:
- Implementarea strategiei nationale anticoruptie in
educatie si formare
- Educatie si comunitate
- Legislatie si deontologie in sistemul de
invatamant,organizate de CCD, au participat urmatoarele cadre didactice din scoala
noastra:
@ Marin Susana-invatator
titular
@ Toma Marinel-inst. Titular
@ Cermure Monica-prof.
pentru inv. Prescolar, titular
@ Bolbos Maria-inst. Titular
@ Pop Maria – prof. Titular
D-na director Pop Maria a absolvit un curs de
abilitati practice;
D-na Prof. Camelia Catana a participat la FORUMUL
EDUCATIONAL MAGISTER cu tema “ Scoala si Incredere-O proiectie comparativa” in
data de 20.04.2015 la Universitatea Politehnica Timisoara.
Prof. Pop Andreea, prof. Acsinte Alex, prof.
Toader Nicoleta, prof. Camelia Catana, prof. Iova Adrian s-au inscris la
concursul de titularizare din 15 Iulie 2015 si au sustinut inspectii speciale
la clasa la care au obtinut note foarte bune. Toate cadrele didactice din
scoala noastra au o buna pregatire stiintifica si psihopedagogica si sunt
preocupate in permanenta de perfectionare.
D-na învăţatoare Talpai Adela a parcurs cursul de
instruire pentru clasa Pregătitoare.
Cooptarea părinţilor în activităţi
specifice, în vedrea întăririi colaborării şcoală – familie s-a făcut prin
parteneriate cu părinţii, implicarea activă, participativă la activităţi
specifice educative extraşcolare, lectorate cu părinţii, şedinţe cu părinţii şi
ore de consiliere la clasele primare.
Principalele efecte
ale activităţii de îmbunăţăţire a calităţii în cadru unităţii noatre sunt:
- Responsabilizarea cadrelor didactice în constituirea şi completarea
portofoliului – privind activitatea instructiv-educativă şi
metodică-ştiinţifică;
- Implicarea cadrelor didactice în accesarea unor proiecte şcolare
educative prin Consiliul Judetean Timiş;
- Retehnologizarea bazei didactico-materială a şcolii;
- Implicarea activă a elevilor în activităţile extraşcolare şi activităţile
din perioada „ Şcoala altfel - sa
stii mai multe sa fii mai bun”;
- Întreţinerea bazei sportive a şcolii;
- O mai bună planificare şi realizare a activităţilor de evaluare la
nivelul catedrelor şi a unităţii;
- Realizarea acordului de parteneriat şcoală-părinţi;
- Asigurarea siguranţei elevilor şi angajaţilor unităţii;
- O comunicare mai bună pe orizontală şi pe verticală
- Realizarea şi popularizarea activităţilor extracurriculare în rândul
părinţilor şi a comunităţii locale prin mijloacele avute la îndemână;
- Întocmirea şi realizarea ofertei educaţionale pentru anul şcolar
următor prin consultarea părinţilor, elevilor, cadrelor didactice,
comunităţii locale tinând cont de cerinţele actuale;
- Realizarea unui RI nou şi complex;
- Revizuirea proiectului de dezvolatare şi întocmirea planului
operaţional ţinând cont de domeniile, indicatorii şi descriptorii
utilizaţi în evaluarea calităţii procesului instructiv-educativ;
- Realizare planului de promovare a imaginii scolii.
Inserţia şcolară / socială a
elevilor după absolvire
Elevii clasei
a VIII-a care au absolvit şcoala gimnazială şi au fost repartizaţi în
învăţământul liceal/profesional de stat în prima şi a treia etapă de admitere şi patru elevi din generaţiile trecute, o
singură elevă nu s-a prezentat la nicio etapă, după cum urmează:
Nr. crt.
|
Numele candidatului
|
Liceul în care
a fost repartizat |
Forma de invatamant
|
1
|
BURGHELEA CASIAN
|
Colegiul Tehnic „
Henri Coanda”
|
ZI
|
2
|
DOBIE FLORIN
|
Colegiul Tehnic „ I.C.
Bratianu”
|
ZI
|
3
|
DOGENDORF PATRICIA
|
Liceul de arte
plastice
|
ZI
|
4
|
FANEA REMUS
|
Colegiul Tehnic De
Vest
|
Inv.
peofesioanal
|
5
|
GRIGORAS FLORIN
|
Liceul Tehnologic de
Transporturi Auto
|
Inv.
peofesioanal
|
6
|
LEHACI SAMUEL
|
Colegiul Tehnic „
Regele Ferdinasnd”
|
Inv.
peofesioanal
|
7
|
NICULA NICOLETA
|
Colegiul Tehnic „ I.C.
Bratianu”
|
Inv.
peofesioanal
|
8
|
OSZLANCZI ROBERT
|
Colegiul tehnic „ E.
Ungureanu”
|
Inv.
peofesioanal
|
9
|
RADUT DANIELA
|
-
|
-
|
10
|
SAMSON VALENTIN
|
Colegiul tehnic „ I.
Mincu „
|
ZI
|
11
|
TOMA ALIN
|
Colegiul tehnic „ E.
Ungureanu”
|
ZI
|
12
|
VARGA LARISA
|
Liceul Teologic Romano-catolic „
Gherhardinium”
|
ZI
|
13
|
VALEAN MARIA
|
Liceul Tehnologic de
Industrie Alimentara
|
ZI
|
14
|
ZUBASCU VASILE
|
Liceul Teoleeogic
|
Inv.
peofesioanal
|
15
|
FARKAS ZOLTAN
|
Liceul Teologic Romano-catolic
„ Gherhardinium”
|
ZI
|
16
|
GEANGOS ATILLA
|
Liceul „ Teglas gabor”
|
ZI
|
PARTEA A III-A
NIVELUL DE REALIZARE A INDICATORILOR DE PERFORMANŢĂ, CONFORM STANDARDELOR
DE ACREDITARE ŞI DE EVALUAR EPERIODICĂ ( H.G. nr. 21.18.01.2007) şi STANDARDELE DE REFERINŢĂ
Se constată faptul că indicatorii
de performanţă stabiliţi conform normelor calităţii educaţiei nu sunt atinşi la
nivelul excelent de loc, acest nivel fiind şi foarte pretenţios.
La
nivelul foarte bine avem îndepliniţi indicatori ca: sistemul de comunicare
intern, funcţionare curentă a unităţii, funcţioanrea sistemului de gestionare a
informaţiei, asigurarea siguranţei tuturor celor implicaţi în activitatea
şcolară, asigurarea serviciilor de orientare şi consiliere pentru elevi,
spaţiile şcolare şi caracteristicile lor, accesibilitate, managementul
personalului didactic, de conducere şi auxiliar şi nedidactic, asigurarea
accesului la oferta educaţională, structura şi conţinutul documentelor
proiective/, organizarea internă a unităţii, asigurarea condiţiilor de OSP,
dotarea spaţiilor şcolare.
La
nivelul bine avem îndepliniţi următorii indicatori: PDI, organizare internă,
dotarea spaţiilor şcolare, existenta şi funcţionarea spaţiilor auxiliare,
dotarea cu mijloace de invatamant, fondul bibliotecii, TIC, procurarea actelor
de studiu, a documentelor şcolare, evaluare, activitate metodica, activitate
financiara, proceduri, dezvoltare profesionala, proceduri interne de asigurare
a calităţii, optimizarea activităţii de evaluare.
PARTEA A IV-A Planul de îmbunătăţire a calităţii educaţiei oferite pentru
anul şcolar următor
Asigurarea
unui sitem de informare eficient privind calitatea reformei în învăţământ, a
actelor şi legilor care apar în domenil învăţământului, prin afişarea acestora
la avizierul şcolii.
Implcarea
familiei, Consiliului Reprezentativ al părinţilor şi Comunităţii locale în
rezolvarea problemelor şcolii.
Antrenarea
particpării tuturor cadrelor didactice la activitatea de formare şi dezvoltare
profesională.
Perfecţionarea
continuă a cadrelor didactice prin studii de reciclare, participarea la grade
didactice, activităti metodice şi consfătuiri, intocmirea de proiecte pentru
îmbunătăţirea calităţii învăţământului, participarea la dezbaterile organizate
de Casa Corpului Didactic, participarea la alte forme de perfecţionare, formare
europeană prin Erasmus+.
Creşterea
responsabilităţii Comisiilor diriginţilor şi învăţătorilor prin realizarea unor
activităţi specifice creşterii calităţii educaţiei, cum ar fi: lecţii deschise,
teme care să asigure dezvoltarea calităţii educaţiei.
Participarea
elevilor la olimpiade şi concursuri şcolare locale, zonale şi judeţene.
Optimizarea
procesului de evaluare, îmbunătăţirea activităţilor metodice prin constituirea
şi funcţionarea comisiilor pe şcoală.
Continuarea
procesului de dotare a unităţii cu materiale didactice şi aparate de laborator.
Realizarea
proiectului de buget pe şcoală, conform legilor în vigoare şi monitorizarea
execuţiei bugetare.
Dezvoltarea
şcolii prin proiecte, atragerea de surse de finanţare pentru procesul
instructiv-educativ.
Ca
urmare adatelor analizate se poate
concluziona că din punct de vedere al evaluării şi calităţii procesului
instructiv-educativ la unitatea noastră situaţia şcolară este bună, spre foarte
bună. Există o bază materială bună, spaţii şcolare noi, bine dotate, condiţii
excelente pentru desfăşurarea procesului de învăţământ, care asigură accesul la
învăţătură a tuturor elevilor şi copiilor, siguranţa persoanelor implicate,
cadre didactice calificate, rezultate bune şi foarte bune la învăţătură.
Desigur
există loc de mai bine şi aceasta ne propunem să facem şi conform planului de
îmbunătăţire a calităţii pentru anul şcolar viitor, din raportul de evaluare
internă a calităţii.
DIRECTOR
Prof. Pop Maria
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu